1a Advent!

Åkte ju till mamma igår och bakade, ryggen tog stryk kan jag säga! Men vi fick massor med lussekatter (2 plåtar) Lussebullar med vaniljfyllning (2,5 plåtar) & nästan 3 plåtar med pepparkakor!
Plockade även fram jullådan så mamma pyntade lite hemma hos henne och vi ska fixa de här hemma imorgon för ikväll ska vi till Svärmor på Adventsfika!




Peter kom över på kvällen efter jobbet, då åt vi Tacos och sen blev de fika med glögg!


Fixade klart vår Adventsljusstake i Fredags såhär blev den. Fatet och siffrorna kommer från Gekås, kostade 20kr, stenarna köpta jag också på Gekås fast förra året för 15 kronor om jag inte minns helt fel och ljusen kommer från City Gross!

Ska vänta till ikväll tänkte jag med att tända de första ljuset så att Älsklingen också får vara med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback