2011-11-28

Godmorgon!

Igår kom första snön men tyvärr var de för varmt för att den skulle lägga sig och nu är de blött och äckligt igen! Jag som hade velat ha snö, några cm i alla fall och någon minusgrad.



Praktik idag igen och älsklingen har lovat att skjutsa mig, de tackar och bockar man för. Så jag ska fixa lite frukost om en stund till oss och väcka honom tänkte jag! Blir väl till att tända första ljuset här hemma då jag ville vänta tills han var hemma igår och när vi väl satt oss ner för att äta glömde vi helt bort de ;) Men de blir ju mysigt med tänt ljus på morgonen istället!

Ja praktik till 15 och sen är de till att pynta lägenheten som gäller! Har fixat ett inlägg som kommer upp som vanligt vid lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback