2011-11-22

Godmorgon solstrålar!

Ska strax kila till bussen men tänkte bara önska er en godmorgon och hoppas att ni har sovit gott! Har slängt upp ett inlägg som kommer under dagen, strax efter lunch!

Idag ska vi vara ute i skogen hela förmiddagen känns väl sådär när vädret inte är på topp, de är blött och jäkligt men inte superkallt så vi får hoppas att de inte börjar regan bara!

Natten har vart otroligt lång, vi la oss i sängen redan 19.30 och låg och snackade och jag jävlades lite med bebis, ville att han skulle sparka men han var envis och ville inte förens jag gav upp och tänkte sova. Sambon somnade ganska snabbt efter att vi slutat prata sen vaknade jag till flera gånger vid 23, 02 & 04. Hade ju en sambo som skulle upp vid 02.30 så vaknade till där och sen hade jag själv larm på 04, för att veta att jag har en timme kvar att sova men jag sov på till 05.30 skönt att kunna göra de utan att stressa! ;)

Nej nu ska jag plocka ihop de sista och kila ner till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback