2011-11-24

Godmorgon!

Frukosttajm. Så kul att några av er svarade på "Vem är du inlägget", någon visste jag redan vem de var och några andra vart helt okända men välkommen. Roligast måste väl vart en tjej som jag lekte med för ca 10 år sen som flyttat till Seattle och jobbar som Au pair!

Lovar at svara på kommentarerna så fort jag kan, men brukar faktiskt prioritera att skriva ett morgoninlägg och även lunchinlägget såhär tidigt på morgonen och då hinner jag inte. Behöver även sömnen så de blir lite tight om tid!

Helt otroligt att de redan är Torsdag, imorrn är de fredag och sen är de helg igen! Jag har därmed gjort mer än halva min praktik! Skönt! Börjar komma in i de nu, men de finns fortfarande tillfällen där man känner sig överflödig!

Sambon jobbar sjuka tider idag/natt 04.20 till 08 så jag får ingen skjuts till praktiken men de blir till att jag slipper ta bussen hem och de är värst, på morgonen tar de 30 minuter från de att bussen går härifrån tills de att jag kliver av på praktiken, då har jag även bytt buss på centralen och stått och väntat på den andra bussen mellan 5-10 minuter. Hem går bussarna kasst och jag hinner precis alltid missa min buss från centralen och den går bara 3 gånger i timmen medans den andra bussen går 5-6 gånger i timmen!

Hoppas ni får en trevlig dag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback