Äntligen fredag!

Hejhej!

Igår var en konstig dag, hela dagen var toppen såklart tills kvällen och sambon skulle åka på en kurs på jobbet. Då vet jag inte om de var bebis som tryckte och hade sig eller om de var så att jag faktiskt mådde dåligt! Trodde att jag skulle bli sjuk så jag la mig i ett varmt bad, de värsta gick över och så försökte jag äta en macka. Funkade de också som tur är. Idag mår jag toppen, eller ja jag är fortfarande trött som ett as men de är fredag vilket innebär att jag är ledig från och med klockan 15! :)

Hörs lite senare!

Kommentarer
Mamma till William och Wilma säger:

Godmorgon söta..Vad jobbar du med om du nu jobbar? Vissa dagar kan man riktigt dåligt med bebis i magen.Skönt att det är bättre i dag.kram

2011-11-11 | 08:43:51
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback