Barnvagnen!





Här har ni vår fina fina barnvagn (Jumper X)! Ska njuta lite av den innan den åker ner i förrådet, måste plasta in den först ;)

Än så länge har jag hunnit köra, svänga och allt sånt i lägenheten och den är superskön att köra. Vagnen i sig är ganska rung men med snurrkjulen fram som man kan låsa om man vill är den superlätt att köra. Den var superenkel att bygga ihop. Då jag fick göra de själv trodde jag att de skulle vara svårt men jag hade fel, de var superlätt.

Allt än så länge har vart toppen.

Fördelar:

Lätt att köra
Lätt att bygga ihop
Enkel beskrivning
Bra med handtag som kan ändras i 10 olika lägen
Bra pris
Snabb leverans (och då gjordes den ändå på beställning och skickades från Polen)
Bra Service

Nackdelar:

Då den inte finns i butik kan du inte provköra den innan så de är en chansning (men jag är supernöjd med mig)



Förutom att de är en Kombivagn (en liggdel och en sittdel) fick man även med en tillhörande skötväska, dock bara ett stort fack och två flaskhållare i och regnskydd både till sittdelen och ett till liggdelen!

Nu har jag ju inte hunnit använda den ute och så men de kommer. Kan göra en liknande för och nackdelslista med vagnen och slänga upp när jag testkört den ordetligt någon månad!

Kommentarer
Ida & Jouline säger:

Va snygg den va :) verkar jätte smidig.



Ja detta med försäkringskassan är inte alls rolig, speciellt nu när de har ändrat att man måste ta ut minst 5 dagar

I veckan efter att de fyllt 1 år om man skall behålla SGIn.

Ja har redan börjat jobba och får in lite extra.

Man vill ju kunna ha lite att leva på. Sen är det ju så jäkla roligt att shoppa till lillan ;)

Vet ni vad det blir? Kram

2011-11-01 | 20:38:05
Bloggadress: http://idaochjouline.wordpress.com/
Hanna säger:

SV: Lr hur!;) Hon kommer bli 15 månader när hon börjar dagis... Jag hade gärna väntat lite längre, men vi väntar tillökning i mars o vill ju inte att hon ska börja då! Det känns skönare om hon redan är varm i kläderna tills dess..;) Helst hade hon fått vara hemma jämt, men då missar man ju allt som babysim o babysång etc med den minst*... O Lovelia kommer nog vara trött på allt bebisprat...:P



Vad fin vagnen var! Tiden går fort nu fram till vecka 36-ish...;)

2011-11-01 | 21:32:39
Bloggadress: http://smoothiechee.blogg.se/
Mamma till William och Wilma säger:

God förmiddag..Det var en fin vagn..Hoppas den är lika bra som den ser ut att vara.ha en fin onsdag.kram

2011-11-02 | 10:30:22
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
Maria säger:

Vilken fin :))

2011-11-02 | 19:52:10
Bloggadress: http://photographybyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback