Blev lite shopping idag!


Efter föräldragruppen passade jag på att kika i en butik om den hade de jag sökte och japp den fanns så den julklappen fick följa med mig hem. Klickade även hem Några fler julklappar, känns skönt att ha kommit igång vill inte stressa sen i sista minuten. Hittade en toppengrej att lägga i älsklingens julstrumpa ;)

Kom nyss på att jag helt hade glömt att jag tänkte sy julstrumpor eftersom vi inte har några här hemma och så måste jag ju såklart sy en till liten i magen också! Får helt enkelt brodera namnet sen eller sy klart allt förutom den sista sömmen så jag kan fixa namnet sen!

(Detta är faktiskt inte de första julklapparna jag köper för i år, köpte till mina småsyskon nere i Ullared)

Har ni börjat med julklapparna än?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback