Choklad är bästa trösten!

Hej!

Kom nyss hem från praktiken, missade självklart andra bussen precis på centralen så var lite bitter. Skulle ändå in på ica här hemma när jag kom hem så passade på att köpa en Dubbel Nougat som tröst att jag missade bussen och att min ena axel inte mår bra alls. Börjar tro att jag fått en knut där, får skitont efter ett tag när vi är ute med barnen så de måste ju vara något sånt!


Ska strax hoppa ner i ett varmt bad och ta hand om mig själv lite grann. Älsklingen slutar inte förens vid 18-tiden så ska försöka ha maten någolunda klar när han kommer så vi kan åka och handla sen. Måste fylla på i skåpen här hemma! Varför jag inte handlade på ica här är för att de är en ica nära och den är svindyr. De går att köpa något litet ibland mjölk t.ex. men att storhandla där? Neee!

Kommentarer
Mamma till William och Wilma säger:

Godmorgon..Choklad är alltid så gott..Ha en fin onsdag.kram

2011-11-16 | 09:44:17
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback