Fyfan vilken smärta!

Hej!

Skulle ha en dag idag då jag inte gjorde ett dugg, bara tagit de lugnt. Gjort de jag kände för och så eftersom kroppen har vart helt slut efter praktiken. Istället fick jag så jävla ont vid revbenen på vänster baksida. (Nee inte bebis som sparkar för livmodern är inte så högt upp än) Trodde att jag skulle dö ett tag bokstavligt talat och att ta mig upp ur soffan och värma vetekudden gjorde så ont så jag nästan grät.

Vet inte vad de beror på men jag hoppas de går över snart. Ligger fortfarande med vetekudden så vi får väl se sen om de släpper eller om jag ska gräva ner mig! Överlåter i alla fall matlagningen ikväll till min käre sambo, kan ju knappt stå så idag får han göra de stackarn (han jobbar 12-timmars idag)

Hade ju velat göra muffins men skippar de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback