Gårdagens Ikeashopping!

Hejhej!

Igår åkte ju jag och Mathilda till Ikea för att shoppa lite. Jag fick med mig ett spjälskydd och ett täcke hem så nu är bebis säng helt klar, eller okej saknar lakan men de kan man ju köpa vart som helst.

 
Fick bädda om sängen för att få med täcket och spjälskyddet så nu ser de jättemysigt ut där. Nästan så jag vill sova där ;) (Kommer självklart tvätta allting innan bebis kommer men de är så mycket att se hur de kommer bli)

Lovade ju att förklara hur mitt och Mathildas barn kommer bli "kusiner"

Mathildas Mamma och min Pappa har ett gemensamt barn och vi bodde tillsammans från dde att jag var 7 och hon var 6 några år framåt. Eftersom vi har en gemensam syster ser vi varandra som systrar också. Så våra barn blir kusiner med andra ord. Roligt att båda får med 7 veckors mellanrum och att båda är pojkar (får bekräftat nästa vecka, får se om de säger samma då som sist)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback