Godmorgon solstrålar!

Godmorgon!

Har inte ens vart vaken i en timme än och kan faktiskt säga att jag var inte lika mycket Zombie idag som jag var i princip varje morgon förra veckan. Dock såg jag nog ut som en mullvad när jag kom ut ur sovtummet och älsklingen hade tänt i hallen. Från kolsvart till mycket ljust hahah.

Praktik idag igen, påbörjar vecka 3 av 5 vilket betyder att på onsdag har jag halva tiden kvar. Känns både skönt och inte, trivs inte med de tidiga mornarna och långa dagarna (när vi hade ordinarie schema i skolan gick vi bara tisdagar och torsdagar) antagligen då jag inte är van än helt enkelt.

Trivs otroligt bra och man lär sig mycket men för mig som redan läst 50% av denna termin och gjort praktiken som förra terminen låg på 3 veckor nuvarande 5 har redan klarat målen så tektiskt sett behöver jag inte vara där, men då får jag inga poäng ;)

Hoppas vädret håller i sig då vi är en "I ur och skur förskola" dör man inte av lite vatten tydligen. Jag är nog som en katt, hatar att vara blöt så jag hoppas på sol och kallt, måste de regna låt de i så fall snöa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback