Godmorgon!

Hej!

Sitter här som vanligt och äter frukost, eller ja brukar väl äta ca 30 minuter tidigare men då sambon är ledig idag får han skjutsa mig till praktiken så jag slipper ta bussen, skönt! Vädret suger bokstavligt talat, de är blött och jävligt! Hoppas de blir finare om någon timme för vi ska vara ute med ungarna på förmiddagen vad jag vet, eftermiddagen är väl lite obokad än så länge. Men att stå ute i 3 timmar i regn är jag inte så taggad på. Tycker de kan bli minusgrader och komma snö istället! Skulle vara fint sådär till första advent på söndag!

Direkt efter praktiken ska vi till Barnmorskan och mäta och ha oss, ska träffa en ny denna gång och jag hoppas hon är lika snäll och mysig som min ordinarie barnmorska är. Som t.ex vet att jag hatar nålar och frågar om jag  vill ligga eller sitta och som faktiskt lyssnar på vad jag vill utan att köra sitt eget race. Tror säkert de går bra :)

Nee ska plocka ihop alla papper jag behöver ha med mig och göra mig klar! Gå in i sovrummet igen och se om han somnade om eller om han ligger vaken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback