Hej! Sitter just nu på bussen påväg till m...

Hej! Sitter just nu på bussen påväg till mamma. Ska baka lussebullar och pepparkakor idag! Så ryggen är väl helt slut ikväll! Igår när jag kom hem från praktiken sydde jag upp våra dardiner vi har i vardagsrummet, bara enkla vanliga men de var för långa så passade på nu inför jul att sy upp dom. De var nästan 10 cm för långa! Så när älsklingen kom hem var alla gardiner sydda och 3 av 4 upphängda och strukna. Så jag streök de sista imorse innan jag åkte så nu har vi gardiner som inte släpar i marken. Dock är de gardiner vid ena fönstret kortare än de andra. Huset är snett så de får vara så plus att fönstrena är på två olika väggar så de syns inte supermycket! Vads ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback