Hur mina dagar ser ut!

Godmorgon!

Jag tvärdog igår när jag kom hem från praktiken så jag orkade faktiskt inte uppdatera. Händer liksom inget roligt att skriva om. Dagarna är likadana, upp tidigt som fan (5.00), buss till praktiken, praktik hela dagen. Gå till bussen, missar anslutningsbuss på centralen med någon minut, vänta 20-25 minuter på nästa, bråka med gamla tanter på bussen (tydligen har vissa svårt att flytta på sig när man ska av och tycker att man ska hoppa över dem när man sitter längst in. Tyvärr lilla tant jag är inte lika smidig som ett halvår sen och kulan kanske inte syns med jackan!)

För att komma innanför dörren helt slut nästan exakt en timme efter att jag slutat praktiken, lite tv-tittande och sen matlagning tills min älskling kommer hem! Han kommer hem, äta mat, kika på tv och snacka skit. För att sen dö i sängen kl 21 av utmattning!!

Såå ni förstår att de finns liksom inte så mycket att skriva om. Ska försöka fixa blogginlägg som jag kan tidsinställa och ha ett sånt minst varje dag.

Ikväll däremot ska jag faktiskt ner på stan och träffa Mathilda direkt efter praktiken för en fika och sen ska vi träffa vår föräldragrupp uppe vid sjukhuset (förlossningen?) och kika på ett bildspel, är lite inte och så om hur lokalerna ser ut och sådär. En digital rundvandring ;) Så de blir en lång dag. Kommer väl tvärdö när jag kommer hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback