Ikväll blir de Breaking Dawn - part 1!

Beställde nyss hem två julklappar och då passade jag även på att i samma beställning beställa några kort. Har tagit kort varje vecka sen vi plussade och tänker göra ett fotoalbum med min graviditet. Bild varje vecka, lite info om vad som hänt den veckan och sådär. Tror de kan vara kul för mig att ha kvar och jämföra med nästa barn.

Ska beställa resten av graviditeten när bebis är ute tänkte jag men har något att pyssla med nu ett tag ;) Känns även skönt att en hel del julklappar är påväg hem till mig. Köpte även en idag innan vi drog ut till björnön och tog en promenad!




Nu blir de till att kika på Eclipse för ikväll ska vi se Breaking Dawn - part 1 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback