Mitt hår...



Blir galen på mitt hår! Skulle ju färga de mörkblont med ljusare slingor i men då blev skiten grönt, köpte då en mörk rödbrun färg och de såg bra ut ett tag, tills färgen började släppa alldeles. Nu är de rödbrunt på huvudet närmast botten och sen är de brunt. Två helt olika nyanser! Blir galen, orkar inte lägg pengar på färg och sånt skit så nu var vi ute och svängde förbi Ö&B som hade den blonda färgen jag brukade köpa tidigare!

Så nu blir de alltså ljust igen. Säkert kort helt enkelt, ska nästa gång överväga riktigt ordetligt om jag ska bli mörkhårig igen eller inte!! Riktigt synd, för när håret var som finast trivdes jag superbra!


Kommentarer
Mamaizon säger:

inte för att predika, du får självklart göra som du själv vill, men vill bara "tipsa" om att det inte är att rekommendera att färga håret när man är gravid. Ångorna är skadliga för fostret... (precis som mkt annat)

2011-11-11 | 11:17:05
Bloggadress: http://nattstad.se/mamaizon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback