Pysselstuga!

Nyduschad, mat i magen och ska väl gå in i köket igen och fixa klart där inne. Har bytt gardiner än så länge, från transparanta gröna till vita. Ska pimpa dem med antingen ett filthjärta om jag orkar sy. Maskinen står ju faktssitk framme fortfarande. Annar blir de med någon julkula bara.

Det svåra är vårt lilla fönster vi har ovanför diskbänken, gardinen vi hade innan hade jag sytt av samma tyg som de andra fönstret så de var en liten kappa. Men får kika i linneskåpet och se om vi har något som passar!



Har även sytt 1 julstrumpa, två kvar sen är jag klar. Jag och älsklingen måste ju ha en varsin och såkart gör jag en till Bebis också när jag ändå håller på att sy till oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback