Scones!

Godmorgon!

Vaknade för en halvtimme sen och var för pigg för att kunna somna om så jag gick upp. La mig i soffan med täcket och slog igång tvn. Älsklingen vaknade till och jag frågade honom om han var trött, fick till svar "klockan är 8 en lördag ja" Hahaha jag är ändå ganska pigg, för pigg för att somna om i alla fall.

Funderar på att göra en mysfrukost till oss med nybakade scones, de skulle vara supergott, länge sen vi åt de också. Framförallt var de länge sen vi åt frukort tillsammans eftersom att han jobbar varannan helg!

Nee ska göra slag i saken hoppas att han inte vaknar innan jag är klar bara ;)

Kommentarer
ENDENISE - Mamma till 2 i December säger:

sv: Hej! Tack för att du sa det, fler som sagt det. Det är numera nertaget :)

2011-11-19 | 09:01:03
Bloggadress: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback