Träffa Mathilda :)

Hejhej!

Ska göra mig i ordning strax och röra mig mot stan. ska följa med Mathilda på Unga Mammor träff, eller ja unga blivande mammor. Har inte fått någon inbjudan, fast gissar att dom ringt mig 100 gånger då dom tydligen ringer från hemligt nummer och de svarar jag inte på ;)

Sen ska vi kila till försäkringskassan och hämta något papper som man tydligen inte får när man skickat in moderskapsintyget om man pluggar så ska hämta lite sånt skit också och försöka förstå mig på hur allt funkar. Eller jag vet hur de funkar för mig, snarare min sambo som dde är lite struligare för då vi inte blir klocka på hur man ska göra med sånt då han jobbar. Börjar få ett hum om de iaf.

Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback