Väckt av UPS :)

Godmorgon!

Jag blev väckt för en timme sen av att telefonen ringde, trodde de var larmet så trodde att jag stängde av de. Tills telefonen ringde någon minut senare och jag såg att de faktiskt ringde. De var UPS som ringde och kollade om jag är hemma idag eftersom vagnen kommer idag! Wiho! Tack för att han ringde upp och för att han var så trevlig där jag var helt morgontrött och la på första gången. Hahah!!

Vilken resa vår vagn haft, rest ända från Polen där lagret ligger, till Berlin, till ett annat ställe i Tyskland, Danmark och nu är den i Västerås.

Idag ska vi alltså hålla oss hemma för han kan komma vilken tid som helst, så vi ska passa på att storstäda. Tror inte vi har storstädat en enda gång sen vi flyttade in. Såklart har vi städat och diskat och så men mer ett rum i taget ;) Lika bra att försöka få in en dag i veckan så vi har lite mer regelbundet sen när bebis kommer!

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Julia säger:

Åh vad spännande med nya vagnen! Här hemma ska det pluggas. Ett måste den tiden Hugo är på dagis :)



Hoppas du får en fin dag.

Kram Julia

2011-11-01 | 09:39:52
Bloggadress: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback