Sitter här med färg i håret!

Hejsan mina älsklingar!

Just nu sitter jag med hela håret fullt med färg, de råkade bli grönt igår men men. Borde hinna svara på era kommentarer medans färgen ska vara i. Får se hur håret blir denna gång, får hoppas att de inte blir grönt i alla fall ;)

Blir spännande att gå tillbaka till barnmorskan var ju ganska många veckor sen jag var där sist, vet att jag var där vid inskriving i vecka 8 och sen var jag där vecka 12 och sen har vi inte setts sen dess, har gått 10 veckor alltså, de är ju helt sjukt.

Hörs lite senare!

Kommentarer
Malin säger:

Åh spännande med barnmorskan :) Du får skriva sen hur stor magen va och vad hjärtljuden låg på :D (antar att du också ska börja mäta magen nu i vecka 24). Har du lyssnat på hjärtat någon gång tidigare? :)

2011-10-26 | 11:49:43
Bloggadress: http://malineidin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback