9 dagar....

...kvar till flytt! 9 dagar kvar tills vi lämnar denna lägenhet, den första lägenheten som var vår, mitt första boende "själv" Leons första hem.
 
Jag älskar den här lägenheten, jag älskar närheten till stan, jag älskar allt vi hittils gjort på lägenheten, renoverat köket, tapetserat och målat om i kök, hall och sovrum. Jag måste säga att jag kommer sakna denna lägenhet även om jag är överlycklig över vår nya lägenhet som vi faktiskt äger!
 
Trots att de är längre till stan, men jag är van att åka buss. Bodde ännu längre bort under mellanstadie och hägstadietiden.  Under gymnasiet bodde jag två hus bort bara... Om Leon kommer in på de dagis jag hoppas och önskar kommer jag bli överlycklig. De känns så himla rätt.
 
9 dagar kvar att packa ner de som vi byggt upp tillsammans, de är inte de lättaste när Leon gärna hjälper till men då packar upp istället för packar ner. Ska försöka packa ner så mycket de bara går idag om Leon tillåter. Han får väl leka med tidiningspapprena som han är så bra på.
 
Måste säga att jag LÄNGTAR till den nya lägenheten, de kommer bli så otroligt bra. Leons rum kommer göras direkt, vi kanske har tagit oss vatten över huvudet men de måste går, de får lov att gå helt enkelt. Sen blir de julfirande hos oss, Leons första jul, de kommer bli så underbart!
 
Nää om man skulle se om man hinner packa ner någon låda innan Leon vaknar igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback