Ändrade planer...

Igår när jag och Leon var påväg hem från vår playdate hos Rebecka och Leah ringde Peter och sa att säljarna (vår nya lägenhet) fått förhinder på måndag då de ska skrivas papper och vi ska få nycklarna bland annat. Fick panik för de går inte att ta de senare under dagen då den är planerad in i minsta detalj i princip.
 
Men de blir bättre för oss för vi får nycklarna redan imorgon! =) Dock kan vi tyvärr inte flytta in i helgen då Peter jobbar men på kvällarna hinner vi flytta en och annan låda så går lasset som vanligt på måndag.
 
Nu är de kaos i lägenheten, de står 9 lådor i vardagsrummet, ett par i köket, två i förröppningen in till köket, en i hallen och en jäkla massa som vi flyttat ner i förrådet. Ska ta tag i min garderob när Leon vaknar för han ligger och sover i soffan och jag vågar inte lämna honom och jag vill inte flytta honom till sin säng för då vaknar han säkert bara.
 
Imorrn blir en bra dag, först stan med Cassandra, sen mäklaren och få nycklarna, hem hit och vänta tills Peter slutar jobbet och så iväg till nya lägenheten och kika lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback