Förskollärare!

Idag skickade jag ett mail till min skola då jag ska börja igen i Januari. Jag läser ju som endel vet till förskollärare på Mälardalens högskola här i Västerås. Skönt att ha kontaktat dem så jag får komma in i en klass och får all info jag behöver även om de är ett bra tag kvar.
 
 
Längtar faktiskt lite efter de, kommer ångra mig sen när Leon måste börja på dagis (förskolan), men vi har vart och tittat på ett dagis redan och jag hoppas att han får gå där. De var verkligen underbart och verkar toppen. Såklart blir de skönt att komma igång igen även om jag älskar att vara hemma med lillprinsen.
 
Jag har heller inte skola 5 dagar i veckan utan 2-3 och sen jobbar men hemma en del så han behöver inte vara på dagis varje dag. Sen kommer de vara otroligt skönt att bli klar om 3 år (från januari) och är exad Förskollärare.
 
Sen måste jag säga att jag är otroligt glad att vi fick Leon när vi fick honom då jag kan vara hemma mycket även under de kommande tre åren från de jag börjar plugga igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback