Jag älskar... valpar!

Imorse efter frukosten tog jag och Leon en promenad upp till coop för att hämta ut ett paket. De var kallt ute, var väl 6-7 grader när vi gick härifrån men de kändes inte så kallt tack och lov :) De var ett paket till Leon från GoBoken.
"Leklust med massor att utforska" och "Jag älskar...valpar!"
 
Köpte även med mig ett paket nappar då de försvinner, Leon fick välja färg, Svarta eller Gul/Orange. Han hade redan de blågröna som butiken hade och vita har han ett par av.
 
Nu ligger lilleman och sover och jag har hunnit med att skriva det här inlägget och de två förra. De går inte ens att ta upp datorn snabbt att kolla mailen längre då vi inte har ett skrivbord. Och han är på allt. Fick en snygg smygbild på honom när han skulle logga in på datorn :P
 
Får se vad vi hittar på idag, men vi blir nog hemma och tar de lugnt, Peter jobbar så de är bara vi hemma och Leon är fortfarande lite snuvig. Hoppas han är bättre imorgon, vill till Öppna förskolan.
 
 

Kommentarer
Jessica - mamma till Joline & gravid säger:

Är ni nöjda med goboken? :) har aldrig testat på de :)

2012-10-25 | 18:57:50
Bloggadress: http://jessiplusett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback