Kanelbullens dag!

Hejsan!
 
Bildkälla
 
Mannen är på jobbet, lilleman sover och här sitter jag framför "Unga mödrar" under en filt. 
 
Vi fick sova till strax innan 08 imorse, perfekt då Leon somnade nån minut efter 20 igår. Sen var de fullt ös, vi hann med en snabb fika när vi drog iväg för att köpa diskmedel och gröt till Leon som tagit slut. Hann med att åka och se om golvet vi ska ha i Leon´s rum fanns kvar och de fanns massor så de är ingen fara att de tar slut. Sen bar de hem igen och så tog vi de bara lugnt.
 
Får se om jag hinner att packa några fler lådor ikväll när Leon somnat om jag orkar hålla mig vaken ;) För er som missat de ( har inte hunnit föra över alla inlägg från förra bloggen än) så har vi köpt lägenhet så vi flyttar den 26 November :) Hann med en låda igår, har bara en miljon lådor kvar känns de som.
 
Har ni ätit någon kanelbulle idag? Här blir de ingen kanelbulle, jag tog en kladdkaka istället till fikat ;)

Kommentarer
marklin - våran vardag säger:

Men kladdkaka är minst lika gott som kanelbulle :)

Svar: Självklart! Var ju från Espresso House och den måste ha vart nygjord så goood den var!
Michelle

2012-10-04 | 22:50:56
Bloggadress: http://marklin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback