Loppis på Öppna förskolan!

Hej!
 
Fick sovmorgon imorse, min älskade lille unge tyckte de var en bra idé att vakna vid 06 och inte somna om förens strax innan 07 så sen sov han ända till kl 09 =) Jag hann till och med vakna innan honom idag, han brukar alltid vakna innan mig och jag är en zombie ;)
 
Vid strax efter 12 gick vi till Öppna förskolan och mötte Malin och Stella för att kika lite på loppisen de hade på öppna idag. Vi fyndade ingenting, fanns mest kläder, massor med kläder men man orkar inte leta igenom allting efter några guldkorn. Vi hade förväntat oss mycket mer leksaker men tyvärr var de ganska dåligt på leksaksfronten.
 
Har insett att loppisar är inget för mig, tradera is the shit. Där kan man sitta i lugn och ro och fynda.Till skillnad från en "riktig" loppis där man går omkring med en massa andra, personen som säljer sitter och glor, haha nedå men vissa kan vara riktigt trevliga och andra känns helt blannka.
Jag gillar att de finns både auktion och köp nu på tradera samt alla dessa företag som säljer helt nya saker :)

Kommentarer
Roxanna - Kamp efter Cancern - Äntligen Mamma säger:

Hej :) jo vi har tagit bort det med rengöring, men vi har även hittat att det rinner vatten nere i krypgrunden :/
kram

Svar: Uach va tråkigt! Så himla onödigt! kram
Michelle

2012-10-13 | 23:07:20
Bloggadress: http://roxxanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback