Mamma och barnträff!

Hej!
 
Förra veckan när vi hade mammakväll på öppna förskolan berstämde vi att vi skulle träffas nästa onsdag ( igår ) och fika och träffas alla mammor och barn så igår var vi hemma hos Alexandra och Cevin i Surahammar med ett par mammor och lika många barn från Öppna förskolan. Vi hade supertrevligt och nästa vecka är de hemma hos Malin och Stella vi ska ses och fika och mysa med våra bebisar.
 
Får se om vi hinner vara hos oss någon gång innan de bli allt för mycket lådor och skit här uppe. Men vi har ju ett extra förråd som vi ska ställa alla lådorna i. Lite lättare sen när vi flyttar och slippa bära ner allt från tredje våningen utan bara en halvtrappa upp och sen direkt in i bilen eller ja bilarna.
 
Lillen sover just nu så jag kikar på Gossip girl, vi var nyss ner på ica och handlade lite fika då jag tvingar hit Josefin efter skolan. =) Blir roligt att träffa henne igen, var ett tag sen.

Kommentarer
Elin säger:

Åh jag och Olivia vill också träffa massa andra mammor och bebisar!:(

Svar: Vi ska träffas onsdagar framöver. nNästa vecka hos Malin och Stella på Pettersberg :-) Följ med vettja! :-)
Michelle

2012-10-11 | 17:44:58
Bloggadress: http://elinni.blogg.se
Elin säger:

Jo jag såg det, men min nuvarande kurs är så dum och har typ bara lektioner på onsdagar :( funderar dock på att gå till öppna på tisdag, var så himla länge sedan som vi var där!

Svar: Vi ska dit allihopa på tisdag =) Brukar bara vara ett fåtal numera. Vi som har barn födda mellan december och februari typ :P
Michelle

2012-10-12 | 09:34:02
Bloggadress: http://elinni.blogg.se
Martina säger:

Vilken säsong av Gossip Girls är du inne på?

Svar: Den som går på tv kl 15 på vardagar.:-P Blair och Chuck var med i en bilolycka oc hon ska gifta sig med prins Luis :-P
Michelle

2012-10-14 | 01:28:57
Bloggadress: http://majsaan.blogspot.com
Martina säger:

Okej.. avslöja inte mer nu :P jag är bara på säsong 3 och den som går på tv är säsong 5 så jag har en bit kvar ;)

Svar: Hahahah jag var nära att skriva mycket mer men gjorde inte de då jag inte visse hur långt du kommit ;-) Fyfan vilket väder! Fryyyyyyyser!
Michelle

2012-10-15 | 03:04:50
Bloggadress: http://majsaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback