Tisdag

 
Vi hann med att packa två lådor igår, med porslin och en jäkla massa glas och koppar! Förstår inte varför man har 7olika tallrikar och minst lika många olika glassorter. Och då räknar jag inte finglas utan vanliga dricksglas.
Försökte packa snällt så vår flytthjälp slipper få ryggskott. Jag lär ju itne flytta mycket, då jag får vara i nya lägenheten och roa Leon samt vara flyttledare. I´m the boss liksom.
 
Lilleskutt ligger och sover, och jag sitter och kikar på desperate housewives. Ska väl göra mig i ordning om ett tag då vi ska till Öppna förskolan vid 13-tiden och när lillen vaknar blir de fullt ös. Vilket han gjorde precis just nu.
 
Hinner slänga in en bild på hans lilla hyss tidigare imorse
 
1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback