Vi går mot mörkare tider...

Imorse tog vi bilen till Erikslund för att spana på lite julklappar. Och inhandla endel också, de jag hade klart i mitt huvud är inhandlade förutom de till sambon för då får ju inte han vara med. Vi hann även med en tripp på nya Rusta som öppnat på Erikslund, de har funnits tidigare i stan men de har öppnat en till nu i en större och bättre lokal. Spanade lite på tomtar och julsaker och fick med oss lite nytt julpapper.
 
 
Alla julklappar till Leon är klara och ligger här nerpackade i en flyttkartong och väntar på julen. Då vi flyttar den 26 november och ska lämna nycklarna 5 dagar senare samt hinna måla och tapetsera Leons blivande rum innan söndagen (flyttar på måndagen) då de kommer läggas golv, så är de ganska tajt, lika bra att handla allt innan vi flyttar så de finns och vi slipper tänka på de. Då vi ska fira jul hos oss de här året blir de ju en hel del fix med mat och så samt att vi ska hinna packa upp hela vårt hem på mindre än en månad så är de skönt att ha ett moment mindre.
 
Den här julen kommer bli den absolut bästa, de kan jag lova. Och jag är så nöjd med de vi köpt till Leon, han kommer få några noga utvalda julklappar. Även om de kommer bli lite stressigt och så känner ja ändå att vi har koll på läget och kommer hinna utan att känna att de blir för mycket.
 
Ikväll blir de nog lite mer packning då de bara är 27 dagar kvar nu och vi har legat lite på latsidan om man säger så med packningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback