I think...

Hej!
 
Min pluggtimme är över, jag är klar, done! Känns skönt!
 
Idag var både sambon och jag lediga så vi startade dagen med att ta de lugnt, göra oss i ordning åka och handla mat och en massa sånt. Hann bara hem och äta innan vi åkte med Evelina och Johan till Erikslund och fikade på Espresso House. Sprang runt där lite sen innan de bar av hemåt igen.
 
Tog de mest lugnt på eftermiddagen, jag en stund i soffan och killaran i mitt liv lekte. Leon sov alldeles för lite så han var trött mer eller midre hela efftermiddagen så han somnade som en stock strax efter halv sju. Och då var de dags för mig att plugga!
 
Imorgon är de skola igen men onsdag är de ledigt! Älskar mitt schema, två-tre dagar i veckan i skolan och resten läses hemifrån, de gör att jag får massor med tid till familjen!
 
Hoppas ni haft en bra helg förresten. Någon som gjort något speciellt?? :)

Kommentarer
Mathilda säger:

vi väntar på förskoleplats så jag vet inte, men som senast tills augusti (:

2013-02-12 | 20:06:27
Bloggadress: http://misstj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback