Let Love Rule!

VYKORT LET LOVE
Min dator eller blogg.se är dum i huvudet. Kan inte lägga in bilder, kan sklicka på "infoga bild" men inte på "välj filer från din dator"  Fick in bilden genom att kopiera den...
 
Nu är ja i alla fall klar med plugget för ikväll. På sin höjd kanske jag läser lite i boken, kan ju vara bra inför morgondagens föreläsning. Har i alla fall jäkligt bra koll på ca 10 sidor. Vet inte vad ni tycker är lättast att ha läst innan föreläsningen eller läsa efter? Jag tycker nästan de är lättare att läsa efter då har man en aning om vad de handlar om istället för ingen aning alls!
 
Jäklar vilken diciplin man måste ha alltså. Har i genomsnitt 2 schemalagda dagar i veckan och allt kommer upp på internet vad dagens lektion/seminarium/föreläsning handlade om och uppgifter etc.
 
Blir kanske lättare när Leon börjar på dagis också då har har en plats att vara på hela tiden, inte hoppande och pusslande som vi har de nu. Ne nu ska jag krypa ner i soffan en stund innan läggdags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback