Sjuklingar!

I torsdags hade Leon 38,7 graders feber, vaknade pigg och glad ingen feber dagen efter. Igår vaknade han och var så, så ledsen och de lät som att han hade ont i halsen. Idag är vi båda jättesnoriga, jag kände av lite i halsen igår, Leon hostar så han nästan kräks trots hostmedicin och mitt huvud ska vi inte tala om.
 
Dock hade jag skolarbete att göra så jag och sambon kasta oss ner i soffan med varsin bok när Leon somnat. Jag med en bok till skolan och en del skrivgöra och han med en om andra världskriget. Tända ljus och en kopp te gjorde de hela lite mysigare. Hade satt som minimum 30 minuter för mig då skulle jag få en guldstjärna för jag mådde kassl. 2 timmar senare har jag precis gjort klart allt, läst mer eller midre hela boken. Och huvudvärken har släppt! Tack!
 
Ska väl strax hoppa ner i sängen bredvid min lilla sjukling men jag ville säga att vi lever i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback