1 December 2011

Godmorgon!

1a December idag! Otroligt mysigt om de hade vart snö ute men man kan inte få allt. Hoppas den kommer snart. Sitter just nu och käkar Vörtbröd och dricker en stor kopp varm choklad, känns nämligen som om jag svalt ett sandpapper. Inte verkar de gå över heller, haft så här ett tag nu.

Praktik till 15, är väl hemma 16 eftersom att Sambon och jag går om varandra idag så jag måste ta bussen hem. han slutar när jag börjar! Ska väl fixa och trixa i lägenheten inför helgens bravader kanske. På Lördag är de Julbord med Peters jobb och på söndagen vankas de Baby Shower här hemma. Mina fina vänner Freja och  Cassandra håller i det, men jag ska baka lite också. Får se om jag tar de idag eller imorgon :)



Till nästa jul ska jag införskaffa en paketkalender. Lilleman är ju ganska liten då fortfarande men såklart man måste ha en julkalender! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback