15 December 2011

Godmorgon!

Natten har varit lång och jobbig stundvis, vi somnade supertidigt vilket var skönt, men vaknade till 3 gånger under natten. 1 Gång för ett obligatoriskt toalettbesök (blir väl 1-2 per natt nu) sen vaknade jag till strax innan 03.00 och hade svinont i böckenet/höften, foglossning som bråkar kanske.. samma sak runt 06.00 smärta i bäckenet/höften. Idag blir de jag som använder mitt stödbälte för jag pallar inte att ha ont. Känns lite nu på ena sidan bara men hoppas bältet kan hjälpa till att få ordning på skiten.

Hade egentligen föreläsning idag men jag valde att skippa den då jag och min lärare har olika åsikter om vad som ska tas upp på förläsningarna, jag tycker att står de att vi ska läsa 50 sidor till den lektionen så bör han prata om de vi läst, eller jobba kring de i alla fall. Han pratar om något helt annat, vilket gör att jag bara blir grinig och inte är peppad på att plugga när jag kommer hem. Så hade jag fått mina böcker än hade jag pluggat hemma idag men har inte fått dem än så får "ta igen de jag missar" när böckerna kommer!

Istället blir de Lunch med Evelina, ska träffa henne kl 11 på Shoppingcentret så jag kanske ska hoppa ur morgonrocken i i kläderna. Frågan är ju bara vad man ska ha på sig idag, de är sol, ingen direkt blåst, 3,3 grader varmt och glömde jag nämna att de är 15 December också? Tror jag tar mitt pick och pack och flyttar till Strömsund över vinterhalvåret om de inte kommer någon snö!!



Såhär såg de ut i lördags när vi var i Jämtland! Saknar snön!!!!

Kommentarer
Malin säger:

åh vilken lyx att bara vakna 1-2 ggr per natt, jag är uppe och springer 6-8 ggr varje natt, är helt slut på dagarna =) Hoppas smärtan går över, låter inte alls behagligt! :)

2011-12-15 | 16:38:12
Bloggadress: http://malineidin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback