16 December 2011

Godmorgon!

Kvällen igår var inte så skoj, tänkte ju fixa och dona men orkade inte så placerade mig i soffan och kikade på tv resten av kvällen. Kom till insikt att vi mest sannolikt har fått svartmögel i badrummet så jag tänkte försöka rengöra med något mögelmedel men kom snabbt på att de luktar klor så de fick Peter ta när han kom hem. Inte ett smart drag, jag har aldrig vart känslig för klor men under graviditeten klarar jag inte av de.

Fick superont i huvudet, de stack i näsan och så började jag må illa. Pricken över i:et var när bebis tryckte väldigt mycket (inte så skoj med illamående) och sen kom halsbrännan såfort jag la mig ner. Så jag kände mig väldigt liten igår. Vaknade och mådde toppen men nu värker ryggen istället. Tur att dde bara är ryggen annars hade jag avlidit. Får hoppas att de släpper lite så jag kan ta hand om de jag tänkte fixa igår!

Hoppas ni har sovit gott och får en toppen fredag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback