2a Advent!

Godmorgon i stugan!

Vaknade till vid 8 och kunde inte somna om så då smög jag upp. Peter får fortsätta sova ett tag till. Igår åkte vi till Zandra (Peters jobbarkompis) för lite förfest innan vi drog ner till Strike och körde bowling, där även Julbordet serverades. Blev ingen Bowling för mig med min stackars rygg, även om den kändes okej igår ville jag inte äventyra något.

Supergod mat och allt var superdupertrevligt! De enda minuset var att vi satt precis under en högtalare och de hade en aning för högt ljud, men men. Vid 21 åkte vi vidare till Evelina som hade fest så vi hängde där, snackade skit och hade trevligt! Kom hem vis 00.45 och stupade i säng. Sjukt att jag då vaknade såpass tidigt idag men de är sånt som händer. Bebis var vild och galen så han tyckte väl att jag skulle gå upp!

Har fortfarande bara tänt de första ljuset då vi vart lite dåliga på att tända de plus att de är mysigare om vi tänder nummer 2 tillsammans!

Nu ska jag dricka lite Jul på påse, mitt älskade Yogi Tea och sen blir de väl lite fix och trix inför babyshowern. Har ca 60 minicupcakes att spritsa med frosting, stolar ska flyttas (och hämtas från bilen!!) sista i vardagsrummet ska piffas till och fixas. De börjar inte förens 14.00 så jag har gått om tid på mig! Har ett tidsinställt inlägg som kommer under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback