5 December 2011

Godmorgon!

Hann inte bli något bloggande igår efter Baby Showern för då drog vi raka vägen till mamma för att käka middag och rulla 2 kg köttbullar. Tur att jag slapp laga middag igår för ryggen var skapligt paj när kvällen började närma sig.

Baby Showern då, ja vi lekte lite lekar, pratade barn, öppnade paket, fikade och hade supertrevligt! Freja hade med sig lilla Millie och så hade Cassandra lånat med sig Amber som är hennes kompis barn. Kul med småbarn också, har insett att vi kommer behöva sätta luckor eller något liknande i vår stora Expedit när lillen börjar krypa/gå för de tyckte tjejerna var superroligt att dra ut våra böcker ;)

Fick en massa fina grejer, fotar och tar kort i eftermiddag för nu hinner jag inte, men måste säga att allt föll i min smak och jag är så otroligt glad för att jag har såna fina vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback