7 December 2012

Godmorgon!

Sitter här med en kopp te i handen och tittar ut genom köksfönstret. De snöar =) Är dock kluven om bussarna klarar av att gå som dom ska idag med tanke på att så fort snön kommer går allt åt skogen. Än så länge är de inte mycket snö på marken så de borde inte vara några större problem tycker jag!

Idag ska vi till skogen med barnen får se hur de blir med all snö om de hinner bli mycket tills dess eller om snön försvinner helt och hållet. Blir på med mycket kläder idag för igår var de svinkallt även om de bara var någon minusgrad ute.

Nee nu borde jag göra mig klar ifall jag bestämmer mig att åka dit lite tidigare med Peter och skriva klart mina mål. Om jag hittar pärmen vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback