Bad står på schemat!

Ikväll blir de julfirande hos Pappa och Berith, de lovade att bjuda på tacopaj med fetaost istället för julmat, de tackar vi för, liten paus i från julmaten ;) Vet inte om de blir traditionellt julbord hos svärfar imorgon eller om de blir något helt annat!

Sitter fortfarande bänkad i soffan iklädd sockor och min morgonrock. Borde kanske fixa mig och sätta på mig lite andra kläder. En del av mig vill bada lite, då ryggen känns men jag orkar inte bli blöt. Men de blir nog ett varmt bad ändå för att fördriva tiden lite grann ;) Sambon slutar ju inte förens 17.40 så måste ju ha något att göra under tiden.


Kommentarer
Rebecca säger:

Hoppas ni haft en fin jul med! Nu har du ju bara 54 dagar kvar, det går supersnabbt jag lovar :) så snart är din prins här med :)

2011-12-26 | 19:49:57
Bloggadress: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback