BM Besök v. 32 (31+5)



Gårdagens Barnmorskebesök gick toppen, dock hade min ordinarien barnmorska brutit armen så jag fick inte träffa henne denna gång heller och kommer inte få träffa henne på minst hela Januari då hon inte kan jobba. Vilket betyder att jag mest sannolikt får träffa en tredje barnmorska :( Blev inbokad hos en tredje barnmorska så jag känner mig lagom kluven.

Känner mig supertrygg med min ordinarie och nu när de är mycket inför förlossning och grejer vill jag ha henne inte en ny, känner inte att jag kan öppna mig och prata om allting direkt, utan vill att vi ska lära känna varandra. Den nya är säkert bra men de är tryggheten jag saknar! Hoppas min ordinarie kommer tillbaka så jag får träffa henne en gång i Febriari i alla fall...

Värdena var toppen, sist sa dom på gränsen till blodbrist angående mitt järnvärde och nu har jag ätit järntabletter varje dag och de var bättre än vid inskrivningen så jag är nöjd. Trodde att de hade gått upp lite grann inte så mycket som de gjort!

Bebis växer och mår bra, ökar på bra och följer kurvan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback