Dagens fråga!


Hur kommer ditt bloggande förändras när er lilla prins föds?

Svar:

Vi har valt att inte lägga upp speciellt många bilder på lillprinsen på bloggen då han själv inte kan välja om han vill de eller inte. På samma sätt som jag inte lägger upp supermycket bilder på Peter eller min övriga familj av respekt till dem. Såklart kommer de komma bilder på prinsen men de kommer vara vattenstämplade och jag kommer inte lägga in bilder varje dag på honom!

Vi kanske känner annorlunda senare men så känner vi nu :)

Sen kommer jag väl blogga så mycket som lillen tillåter helt enkelt, vissa dagar kanske man orkar mer och vissa dagar  orkar man inte alls, men jag tänker inte sluta blogga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback