Dagens som varit hittils!

Hej!

Lunchade med Evelina och kikade lite på H&M när vi ändå var i Gallerian, hittade bl.a. en supersöt body vi ska köpa till lillprinsen efter jul. Hade kommit in en massa annat fint också men tänker vänta tills vi firat jul med alla släktingar hit och dit först, man vet ju aldrig vad man får i julklapp ;)

Sen träffade vi svärmor och hjälpte henne att slänga en säng och så blev de fika. Har vart hemma någon timme och för en stund sen åkte sambon iväg och jag blev lämnad ensam! Kände inte riktigt för att följa med på Family Guy Maraton så jag stannade hemma och fixar kanske sista disken i köket från gårdagens bak, slår in Älsklingens julklappar när han inte är hemma och tar hand om alla presentpapper och tillbehör som ligger utspridda över hela golvet i vardagsrummet.

Känner mig ganska paj i huvudet så kanske ska ta en lussebulle en kopp te och bänka mig framför tvn i soffan en stund innan jag börjar med allt ståhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback