Dags att göra sig klar för julfirande nummer 2!

Ikväll ska vi snabbt förbi min mamma och vara med när småsyskonen öppnar sina paket och sen direkt vidare till svärmor för att fira jul där. En massa julfirande, men nästa år blir vi här hemma, åker inte runt till 4 olika failjer med en 10 månaders bebis!

Ska slå in en julklapp till min syster som jag lovade att fixa åt brorsan, han vågade inte gå in på Media Markt och köpa Twilight haha!

Om jag hittar mitt röda linne kör jag nog på en julrött linne och en tubklänning som jag använde som kjol igår, tänkte locka håret också. Borde nog börja nu så jag inte står halvnaken i hallen när sambon dyker upp från jobbet för då ska vi äka nästa direkt!


Kommentarer
elin - gravid säger:

svar; jag vet inte riktigt vad jag tror att det blir, det skiftar hela tiden fram och tillbaka. det lutar nog mot en kille nu, men när man verkligen inte har något att grunda något på är det så svååårt. vi får se om två månader helt enkelt ;>

2011-12-25 | 19:36:36
Bloggadress: http://tenousness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback