Det kom ett paket..

sprang nyss ner till kiosken här nedanför och hämtade ut ett paket från H&M, det var en Jacka till mig och så var de ett par små vantar till lillprinsen. Känns som om vi kan fylla hans låda i hallen snart med vinterkläder, mössor m.m. Har lite sånt kvar att handla dock. Overaller har vi och nu ett par vantar men lite mössor ska införskaffas efter jul :)

Hade tur med storleken på jacken för ville verkligen ha den i svart men den fanns bara i 36 och de flesta jackor jag köpt/testat på H&M har vart korta i ärmarna i storlek 36, men denna var Perfekt. Kan inte stänga den men tanken är att jag ska ha den i vår när bebis är född och slippa gå med antingen vinterjackan eller skinnjackan så nu har jag ett bra mellanting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback