En bortskämd liten prins!

Här kommer bildregn på allt vår lilla prins fick på Baby Showern utav mina fina vänner! <3


- Supersöt tröja med Stinky på fick han av min lillasyster som tyvärr inte kunde komma men som jag träffade på kvällen.


- Tröja från H&M av Nicolin


- Byxor från H&M av Nicolin


- Tom och Jerry Body från H&M av Evelina & Patrik (fast Patrik var inte med då vi bara var tjejer)


- Kängor från H&M av Hanna


- Dräkt från H&M av Hanna


- Mössor från H&M av Hanna (Hon kom dock på att hon köpt med fel årtal på så jag ska försöka byta till 2012 om jag får, hon köpte de för ca en månad sen så får se hur de går)


- Mössa från lindex av Therese, Veronika, SannaKlara och Janice


- Body från lindex av Therese, Veronika, SannaKlara och Janice



- Byxor från Lindex av Therese, Veronika, SannaKlara och Janice


- Strumpor från lindex av Therese, Veronika, SannaKlara och Janice


-Body med "I love you" av Therese, Veronika, Janice och Sannaklara


- Haklapp från Kappahl av Josefin och Åse


- Tröja från Lindex av Josefin och Åse


-Strumpor från Lindex av Josefin och Åse




- Overall "Ren" från Lindex av Josefin och Åse



- Två böcker av Josefin och Åse



- Hörselkåpor (finns bl.a på Clas Ohlson) och en prasselbok från H&M av Cassandra





- En barnvagn gjord av Blöjor av Freja!


Kommentarer
Jennie ♥ säger:

sv: gu vad fina grejer de finns till bebisar! syrran fick en blöjtårta på dopet :) nu är systersonen 5 månader. de går fort!



allt bra med dej?



va gärna med i mina fredagsintervjuer!

2011-12-06 | 12:50:38
Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/
Mamaizon säger:

klockrena saker! ^^, Jättefina! Och blöjsängen, WOW! Grymt fin!

2011-12-06 | 15:22:31
Bloggadress: http://nattstad.se/mamaizon
jennie säger:

sv: allt 'r bra med mig! har ni snö?

var gärna med i fredagsintervjun :D

2011-12-06 | 19:46:51
Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback