En Julklapp!





I fredags firade vi minijulafton och då hade alla köpt ett varsitt paket och slagit in som vi sedan enbart skrev ett nummer på och så fick alla dra en lapp. De var lättare sagt än gjort kan jag säga, första varvet fick jag och peter våra egna lappar, samt 2 eller 3 andra fick också sina egna lappar, vi var 7 personer som bytte. Då la alla tillbaka lapparna så fick vi dra en ny lapp. Denna gång gick de bättre, det var bara en som fick sitt eget och en som fick ett paket som inte var anpassat till en som var under 18 så de bytte lappar!

Hahah de var kaos ett tag men de löste sig. Jag fick dessa Glöggmuggar och skålar. Superfina!

Fixade nyss med föräldrapenningen så nu är Januari-Maj fixat, får se hur de blir i Juni & Juli om Peter ska ta ut då många dagar som han kommer göra resterande månader eller om han ska ta färre dagar eftersom han faktiskt kommer ha semester i månadsskiftet Juni-Juli. Känns skönt att ha de fixat i alla fall. Får prata ihop oss nu snart så jag kan planera resten av året också men de första månaderna är gjort så de är superskönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback