Förberedelser...

Sambon är hos Evelina och Patrik och har lite party medans jag har spenderat kvällen i soffan. Har även börjat kika runt på innehåll till Förlossningsväskan då vi har sagt att nu när vi går in i 2012 ska vi fixa med de sista. Packa väskan/väskor, tvätta bebis kläder och sängkläder, köpa hem de sista, blöjor, bindor, alvedon för bebisar, tvättlappar och lite såna där förbrukningsvaror. Babyskyddet ska placeras i bilen, ska även passa på att träna lite på att koppla i och ur babyskyddet så vi inte står på parkeringen utan för bb med en liten bebis och inte får fast babyskyddet. Har även lagt in numret till förlossningen i min mobil så nu är vi förberedda.



Jag lovar att eftersom vi är ute i så god tid kommer väskorna få stå i hallen och de blir säkert så att jag går över tiden bara av den anledningen, men jag är hellre så förberedd jag kan vara än att jag har panik, värkar och måste packa väskan också! Kan ju inte direkt förbereda mig på hur förlossningen blir för de vet jag inte, men jag ska fundera på hur jag vill att förlossningen ska bli så jag har ett hum, sen får vi ju se om de blir så eller helt annorlunda!

Slänger upp listan imorgon så får ni som ska ha småknoddar inom en snar framtid också kika på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback