Förvaringskorgar!

Sitter nyduschad vid bordet och kikade in på jysk´s hemsida för de har korgar där jag vill ha till badrummet som man kan gömma grejer i och som ska få stå uppe på badrumsskåpet blir väl två lådor till Bebis och en till mig, måste mäta så de får plats bara. Vill ha alla hygiengrejer till liten i badrummet och då vi inte har något badrumsskåp under handfatet får de bli såhär.


Till min förvåning var de halva priset på dem fram till julafton, alltså kostar de 20 kr styck. Inte för att 39.90 var dyrt men ändå. Blir de Turkosa, men har inte bestämt om jag ska köpa två turkosa och en rosa till mig eller bara köra på turkost. Har närmligen turkosa detaljer i badrummet.

Nu väntar jag bara på att sambon ska komma hem så vi kan åka och handla dem på en gång, vi skulle köpa lite mat också så kan göra de i samma sväng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback