Hejhej! Sitter på bussen på väg hem. Jag o...

Hejhej! Sitter på bussen på väg hem. Jag och Peter håller oss borta från lägenheten då de precis satt igång värmen igen om allt gått som de ska. Så ingen värme mellan 8-15 kommer vara skapligt kallt hemma så ska bara hem dumpa väskan och kolla posten sen åker vi till Åsby, liten inrednings/blombutik ca 20 minuter från stan! De har superfint med julpynt och så på vintern så ska få lite julfeeling! Ska även kika på barninredning vill ha en "här bor en prins" skylt och jag har för mig att jag sett de där tidigare! Hoppas lägenheten är varm när vi kommer hem igen!


Kommentarer
Rebecca säger:

kul :)

2011-12-05 | 15:15:37
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback